اخبار جامع تخصصی سئو حرفه ای

شما می توانید اخبار جامع تخصصی سئو حرفه ای را در این وبگاه بیابید

آزادی ۱۵۷ تن از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ از زندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری آنلاین ، احمد علی فیر و زجاییمعاون دادستان زندان تهران به عنوان ناظر برنامه قاضی دادستانی تهران و برنامه شاهد دادستان در زندان تهران بزرگ اعلام شد. این برنامه ، به دستور دادستان تهران ، عید قربان و آن را در تعطیلات و مناسبت های آینده دنبال خواهد کرد. معاون دادستان زندان …

آزادی ۱۵۷ تن از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ از زندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/07/آزادی-۱۵۷-تن-از-مددجویان-ندامتگاه-تهرا/ مجله آنلاین Tue, 27 Jul 2021 19:12:28 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/آزادی-۱۵۷-تن-از-مددجویان-ندامتگاه-تهرا/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، احمد علی فیر و زجاییمعاون دادستان زندان تهران به عنوان ناظر برنامه قاضی دادستانی تهران و برنامه شاهد دادستان در زندان تهران بزرگ اعلام شد. این برنامه ، به دستور دادستان تهران ، عید قربان و آن را در تعطیلات و مناسبت های آینده دنبال خواهد کرد. معاون دادستان زندان …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، احمد علی فیر و زجاییمعاون دادستان زندان تهران به عنوان ناظر برنامه قاضی دادستانی تهران و برنامه شاهد دادستان در زندان تهران بزرگ اعلام شد. این برنامه ، به دستور دادستان تهران ، عید قربان و آن را در تعطیلات و مناسبت های آینده دنبال خواهد کرد.

معاون دادستان زندان تهران افزود: “در نتیجه این برنامه ، طبق قاضی زندان ، ماده 14 دستورالعمل سازماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری ، که در آن 126 مشتری مشمول استفاده از آژانس ارفاقی می شوند. زندانها و ایمنی. همانطور که در ماده 200 از اقدامات ، اعتراف شد که او تحصیل کرده و به خانواده اش برگشته است.

مطابق با فیر و زجایی اعطای مرخصی منجر به آزادی ، آزادی تحت سیستم الکترونیکی ، آزادی مشروط و عفو و مجازات در مورد مشتری در صورت دستیابی به اصلاح و رفتار خوب پس از تحمل یک دوره حبس ، یکی از این موارد است. نهادهای قانونی

فیر و زجایی او اضافه کرد: حضور مستمر قضات و دادستان ها در زندان ها و توانایی آژانس ارفاقی در رسیدگی به موضوعات و موضوعات ارباب رجوع در جلسات متعددی با قضات و سرپرستان در 32 منطقه تهران برگزار شده است. این یکی از اولویت های مورد تأکید دادستان محترم تهران است. .

معاون دادستان زندان تهران گفت: “در این برنامه ، در نتیجه جلسات رو در رو بین من و گروهی از قضات ، نظارت قاضی با موکلان و گفتگوهای اعضای شورای حل اختلاف. در شعبه زندان بزرگ تهران ، 31 زندانی دستگیر شد. “مالی که قادر به پرداخت هزینه نبود ، با کمک اهدا کننده و بخشش سوicion ظن آزاد شد.

فیر و زجایی وی با تشکر از همکاری خیران و نیکوکاران که زمینه اجتماعی شدن مجدد 31 مشتری را در رفتار نوع دوستانه و خشنودانه الهی فراهم کردند ، گفت:وام گیرندگان محکوم نشده که مجبور به پرداخت تمام امتناع از اموال شدند بگیر شد.

براساس این گزارش ، پیگیری سیاست آزادی و ادامه حضور معاون دادستان ها و قضات و دادستان های مسئول زندان ها در داخل زندان ها از اولویت های مهم برنامه عملیاتی است. ۱۴۰۰ در دستور کار معاون دبیر زندان ، دادستان عمومی و انقلاب تهران به طور جدی پیگیری می شود.


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 6 مرداد 1400 ] [ 4:22 ] [ Silvermoon ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]