اخبار جامع تخصصی سئو حرفه ای

شما می توانید اخبار جامع تخصصی سئو حرفه ای را در این وبگاه بیابید

14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021


14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021

در حالی که بازاریابی ویدئویی یک مفهوم قدیمی است ، ابزارها و سیستم عامل های جدیدی ایجاد می شوند که به شکل گیری روند بازاریابی آنلاین و افزایش مداوم مصرف فیلم کمک می کنند. طبق گفته Insivia ، هر ساله مصرف ویدیوی موبایل 100٪ افزایش می یابد. در حقیقت، اطلاعات مربوط به بازاریابی ویدئویی جمع …

14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021 https://hillbilly.ir/14-سیستم-عامل-ویدیویی-قابل-خرید-برای-افز/ https://hillbilly.ir/14-سیستم-عامل-ویدیویی-قابل-خرید-برای-افز/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 08 Mar 2021 11:33:05 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/14-سیستم-عامل-ویدیویی-قابل-خرید-برای-افز/

14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021

در حالی که بازاریابی ویدئویی یک مفهوم قدیمی است ، ابزارها و سیستم عامل های جدیدی ایجاد می شوند که به شکل گیری روند بازاریابی آنلاین و افزایش مداوم مصرف فیلم کمک می کنند. طبق گفته Insivia ، هر ساله مصرف ویدیوی موبایل 100٪ افزایش می یابد. در حقیقت، اطلاعات مربوط به بازاریابی ویدئویی جمع …

14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021

14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

در حالی که بازاریابی ویدئویی یک مفهوم قدیمی است ، ابزارها و سیستم عامل های جدیدی ایجاد می شوند که به شکل گیری روند بازاریابی آنلاین و افزایش مداوم مصرف فیلم کمک می کنند. طبق گفته Insivia ، هر ساله مصرف ویدیوی موبایل 100٪ افزایش می یابد. در حقیقت، اطلاعات مربوط به بازاریابی ویدئویی جمع آوری شد توسط سیسکو ، انتظار می رود بیش از 80٪ از کل ترافیک اینترنت در سال 2021 مربوط به ویدئو باشد.

بنابراین ، اگر پتانسیل ارائه شده توسط سیستم عامل های ویدیویی قابل فروش را بررسی نکرده اید ، ما برای کمک به شما هستیم. در این مقاله ، نگاهی سریع به 14 محبوب ترین سیستم عامل برای بررسی می اندازیم.

14 سیستم عامل ویدیویی قابل خرید برای افزودن به لیست خریدهای شما در سال 2021:

دقیقاً یک فیلم قابل خرید چیست؟

در طول یک فیلم خرید ، مصرف کنندگان می توانند محصولات مختلف را مشاهده کنند. اگر محصولی وجود دارد که توجه آنها را به خود جلب کند ، تنها کاری که باید انجام دهند این است که مستقیماً روی ویدیو کلیک کنند (لینکهای قابل کلیک زیادی وجود دارد) و آنها به صفحه دیگری هدایت می شوند که می توانند اطلاعات بیشتری در مورد آن محصول خاص پیدا کنند یا آن را خریداری کنند. برخط. به طور خلاصه ، این یک روش عالی برای مارک های تجاری است که می توانند بلافاصله فروش مستقیم داشته باشند.

چه فوایدی دارد؟

افزایش فروش

با داشتن یک ویدیوی قابل خرید ، مشتریان شما ابتدا مجبور نیستند هزاران محصول را در وب سایت شما جستجو کنند تا فقط مورد مورد نیاز خود را پیدا کنند. متناوباً ، آنها می توانند به سادگی روی محصول کلیک کنند در حالی که این محصول در فیلم برای اطلاعات بیشتر نشان داده می شود. بنابراین ، از آنجا که مشتریان می توانند سریعتر خرید کنند ، مارک ها می توانند از لحظه قبل از مرگ خود استفاده کنند.

به اشتراک گذاری بهتر

با کمک ویدیو ، مارک ها می توانند تجربه جذاب تری ایجاد کنند. به عنوان مثال ، از جمله برخی عناصر داستان گویی ، مخاطب هدف شما احساس عاطفی بیشتری با نام تجاری شما احساس می کند. این ، به نوبه خود ، تعامل و تجربه کاربری بهتر را تشویق می کند.

افزایش در تبدیل ها

مارک های دارای ویدئوهای قابل خرید افزایش تبدیل را مشاهده کرده اند. از آنجا که فیلم ها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند ، مشتریان شما دلیل خوبی برای ماندن در وب سایت شما خواهند داشت. همچنین کل فرآیند خرید را بسیار کاربرپسندتر می کند ، که به افزایش تبدیل نیز کمک می کند.

14 مورد از بهترین سیستم عامل های ویدیویی قابل فروش (به ترتیب حروف الفبا)

اگر شما یک فروشنده حرفه ای ایالات متحده هستید و در ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کرده اید ، یا یک فروشنده یا فروشنده مجاز آمازون آمریكا هستید اینفلوئنسر آمازون با داشتن ویترین فعال اینفلوئنسر ، می توانید از برنامه Amazon Live Creator به صورت رایگان استفاده کنید. با کمک این برنامه می توانید جریان های زنده ایجاد و مدیریت کنید و تعداد دنبال کنندگان را در آمازون افزایش دهید.

مارک ها می توانند از این برنامه برای فروش محصولات و دستیابی به سطوح بالاتر در Amazon Live استفاده کنند. مزیت بالاتر رفتن از Amazon Live این است که می توانید مکان های پخش مستقیم مستقیم دیگری را در صفحه اصلی آمازون باز کنید.

اینفلوئنسرها می توانند به برنامه آمازون اینفلوئنسر بپیوندند تا از خرید محصولات واجد شرایطی که در پخش مستقیم خود مشاهده می کنند و همچنین درآمد فعلی از ترافیکی که به ویترین فروشگاه اینفلوئنسر دارند ، کمیسیون دریافت کنند. با Amazon Live ، اینفلوئنسرها می توانند فالوورهای بیشتری را در آمازون به دست بیاورند و میزان بازدید خود را گسترش دهند زیرا پیروان آنها نیز هر زمان که فعال می شوند از طریق برنامه خرید موبایل آمازون مطلع می شوند.

متأسفانه در حال حاضر فقط برای آیفون موجود است. در حالی که می توانید از آن در iPad خود استفاده کنید ، تجربه بهبود نخواهد یافت.

دفتر مرکزی آن در سوئد است ، Bambuser یک شرکت بین المللی SaaS است که روی پخش مستقیم ویدئویی زنده متمرکز است. در حالی که محصول پرچمدار آنها ، خرید زنده ویدئو ، فقط دو سال پیش در سال 2019 به بازار عرضه شد ، این برند قبلاً توسط مارک های بزرگی مانند سامسونگ برای افزایش تعامل و فروش مشتری استفاده شده است. برخی از ویژگی های آن شامل یک پرتاب قابل تنظیم ، کارت پخش در هنگام راه اندازی ، گپ زنده ، برنامه ریزی نمایش زنده و تجزیه و تحلیل است. از آنجا که آنها هر بسته و خدمات را بر اساس نیازهای فردی شرکت سفارشی می کنند ، قیمت گذاری فقط در صورت درخواست در دسترس است.

تمرکز Buywith در کمک به مارک های تجاری برای استفاده از ویدئو برای تعامل با تأثیرگذاران و تأثیرگذاران برای تعامل با پیروانشان است. به طور خلاصه ، به تأثیرگذاران اجازه می دهد تا با پیروان خود در وب سایت مارک خرید کنند.

با کمک ویژگی اشتراک صفحه ، اینفلوئنسرها می توانند به طور مستقیم با پیروان خود در طول پخش مستقیم ارتباط برقرار کنند. همچنین دارای چت ویدئویی و نوشتاری برای افزایش تعامل بیشتر است. مارک ها برای ارزیابی میزان موفقیت در کمپین های تأثیرگذار از معیارها استفاده می کنند. متأسفانه ، وب سایت آنها اطلاعات زیادی ارائه نمی دهد. بنابراین ، اگر جزئیات بیشتری می خواهید ، بهتر است یک جلسه آزمایشی ترتیب دهید.

Clicktivate از طریق ویدئو با کاربران ارتباط برقرار می کند و به بینندگان اجازه می دهد هنگام تماشای فیلم با یک کلیک محصولات را خریداری کنند. از آنجا که بینندگان می توانند بر روی کالاهایی که دوست دارند کلیک کنند ، در نهایت کنترل کاملی بر این دارند که محصولات بیشتری را کاوش می کنند. با ایجاد یک تجربه تعاملی همهجانبه ، مارک ها تعامل کاربر را افزایش می دهند و همچنین می توانند بر روی محصولات خاص تمرکز کنند. به طور کلی ، این یک روش یکپارچه برای خرید و خرید مستقیم مشتریان خود از طریق فیلم های شما فراهم می کند.

HapYak نرم افزار ویدیویی تعاملی را ارائه می دهد که مارک هایی مانند Best Buy و Avon از آن برای ایجاد داستان های تجارت الکترونیکی قابل خرید استفاده می کنند. مارک ها می توانند از آن برای ایجاد صفحات تعاملی محصولات استفاده کنند که سپس می توانند در ویدئوهای آنلاین خود قرار دهند تا مشتریان را به کانال فروش برسانند. برای تقویت تعامل بیشتر ، مارک ها همچنین می توانند از آنها برای تعبیه سایر عناصر تعاملی مانند آزمونها استفاده کنند.

در سال 2018 ، اینستاگرام پست ها و فیلم های خرید خود را معرفی کرد تا کاربران بتوانند از طریق محصولات مستقیم خرید کنند فیلم های اینستاگرام و پست هایی که در فیدهای آنها ظاهر می شود. اگرچه ، در حال حاضر فقط در اختیار شرکت هایی است که این ویژگی را تأیید کرده اند. همچنین حتی در صورت تأیید ، حداکثر می توانید پنج محصول را در یک ویدیو برچسب گذاری کنید.

از طرف مثبت ، از آنجا که اینستاگرام در حال حاضر یکی از بزرگترین سیستم عامل های اجتماعی است ، شما قادر خواهید بود مخاطبان زیادی از مردان و زنان را جذب کنید. با این حال ، از آنجا که برای جلب توجه مخاطبان هدف خود رقابت خواهید کرد ، باید فیلم های خود را خلاقانه ، در عین حال کوتاه و مهم نگه دارید. محتوای منحصر به فرد و اصلی در اینستاگرام بهترین عملکرد را دارد. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که وقت خود را صرف ایجاد یک داستان مارک تجاری کرده اید که مخاطب هدف شما را بیش از آنکه تبلیغاتی جلوه کند ، گیر بیند.

Livescale یک راه حل خرید زنده است که در سال 2016 تاسیس شده است. از قدرت پخش زنده برای کمک به سازندگان در برقراری ارتباط در زمان واقعی از طریق سیستم عامل رسانه استفاده می کند. به این ترتیب ، مارک ها می توانند مشتریانی را جذب کنند ، درگیر کنند و در نهایت با خرید مستقیم خرید و به جای ملاقات حضوری با مشتری ، آنها را متحول کنند.

برخی از ویژگی های آن شامل راه اندازی آسان تجارت الکترونیکی ، تغذیه همزمان محصول ، ادغام یکپارچه پرداخت ، معاملات در زمان واقعی و به روزرسانی موجودی است. او به ویژه در بین مارک های مد محبوب است و مارک های بزرگی مانند Vans و Roberto Cavalli را به عنوان مشتری سابق خود می بالد.

با MikMak می توانید با دادن فرصت خرید بدون نیاز به ترک بستر اجتماعی ، به مشتریان خود یک تجربه خرید یکپارچه بدهید. علاوه بر این که به مارک ها کمک می کند تا رسانه خود را قابل خرید کنند ، تجزیه و تحلیل قدرتمند و بینش مصرف کننده ای نیز ارائه می دهد. این به شما کمک می کند داده های مربوط به مصرف کننده و رفتار شخص ثالث را جمع آوری کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد سفر مشتری خود در همه کانال ها کسب کنید. در واقع ، با کمک MikMak ، مارک هایی مانند Tesco ، Walgreens و Macy’s کارایی رسانه خود را تا 70٪ بهبود داده اند.

مشابه Buywith ، NTWRK اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های آن در وب سایت خود ارائه نمی دهد. با این حال ، این مورد در فوربس ، TechCrunch ، نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به نمایش درآمده است ، و فوربس به عنوان “بیشترین جستجوگرترین سکویی که یک موشک را تحت سرگرمی خرده فروشی قرار می دهد” توصیف شده است. به طور خلاصه ، این یک پلت فرم خرید ویدیویی است که نمایش های قابل فروش با بزرگترین مارک ها و آیکون های فرهنگ پاپ مانند بیلی ایلیش ، جونا هیل و بلیک گریفین را ارائه می دهد.

اگر فقط در دستگاه های iOS کار می کنید ، می توانید برنامه Popshop Live را بررسی کنید. با استفاده از آن می توانید یک پیشنهاد بازشوی پخش زنده برای فروش به مشتریان خود ایجاد و از قبل برنامه ریزی کنید. برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود می توانید از آن برای بارگذاری جزئیات کالا و کالا استفاده کنید. آنها برای کمک به فروشندگان در شروع کار ، محتوای داخلی و معیارهای جذب مخاطب را بعد از هر نمایش ارائه می دهند. Popshop Live همچنین جزئیات پرداخت و ارسال را مدیریت خواهد کرد تا بتوانید بر رشد نام تجاری خود تمرکز کنید.

Shoploop پاسخ Google به ویدیوی قابل خرید است. به طور خلاصه ، این یک پلت فرم خرید ویدئویی برای یافتن ، رتبه بندی و خرید محصولات در یک مکان است. این به کاربران کمک می کند تا از محصولات واقعی (سازندگان ، دارندگان فروشگاه های اینترنتی و ناشران) که محصولات را در دسته های زیبایی ، مد ، خانه و باغ می دانند ، نظرات محصولات را دریافت کنند. فیلم های موجود در Shoploop بیش از 90 ثانیه نیست و به شما امکان می دهد محصول را ذخیره کنید تا بعداً بتوانید آن را خریداری کنید یا به شما اجازه می دهد مستقیماً به وب سایت تاجر بروید تا بتوانید آنجا و بعد از آن آن را خریداری کنید.

با این حال ، این ویژگی جالب خرید Google در حال حاضر برای همه در دسترس نیست. سازندگان علاقه مند باید از طریق منطقه 120 ، دستگاه جوجه کشی داخلی Google اقدام کنند.

Spin یک شبکه فقط برای خرید است که بر روی خرید تکانه ای و کشف محصول از طریق جریان های زنده بسیار تعاملی و پر جنب و جوش تمرکز دارد. ادغام با خرید کنید برای همگام سازی جزئیات محصول و همچنین مدیریت و تحقق سفارشات. در سال 2020 ، مرکز نوآوری فناوری خرده فروشی به عنوان اولین راه اندازی فناوری خرده فروشی که ارزش دیدن دارد ، رای داد.

مارک ها یا می توانند به تنهایی میزبان پخش زنده باشند یا با اینفلوئنسر کار می کنند که می تواند بهترین انتخاب های خود را برای پیروان خود پخش کند. اگر تصمیم دارید با اینفلوئنسرها کار کنید ، Spin همچنین شبکه Shopper Influencer خود را ارائه می دهد که می تواند برای شما محتوا ایجاد کند. این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند زیرا Spin به طور خودکار کمیسیون های تأثیرگذار را پرداخت می کند.

Yeay عمدتا Generation Z را هدف قرار می دهد. با کمک سیستم عامل آنها می توانید توصیه های اصلی محصول در مورد آخرین مد ، فناوری و تجربیات را از طریق ویدئو (با تأکید بر اصالت) به اشتراک بگذارید. بله ، واقعاً برای صداقت ارزش قائل است! کاربران می توانند هر محصول یا مارکی را پیشنهاد دهند و به آنها آزادی خلاقیت کاملی در رابطه با محتوایی که به اشتراک می گذارند ، بدهند. اگرچه ، قبل از شروع استفاده از سیستم عامل آنها ، ابتدا باید فرم درخواست را تکمیل کرده و منتظر تأیید آنها باشید.

با تشکر از ویژگی های مختلف جدیدی که در سال 2020 معرفی شده است ، YouTube اکنون ویدیوها را قابل خرید کرده است. این شامل تصاویر محصول قابل مرور در زیر آگهی برای هدایت بازدید به صفحات محصول برند بود. اگر می خواهید از این ویژگی استفاده کنید ، باید فید Google Merchant Center خود را با تبلیغات خود همگام سازی کنید. به این ترتیب می توانید CTA خود را به تبلیغات به صفحات محصولات و محصولات برجسته گسترش داده و بینندگان را مستقیماً به آن محصولات در سایت خود بفرستید.

پیچیدن چیزها

به لطف پیشرفت تکنولوژی ، مارک ها اکنون می توانند با استفاده از ویدئو یک تجربه واقعی برای کمک به مشتریان خود در روند خرید ایجاد کنند. برای اطمینان از تجربه کاربری پیشرفته ، می توان فیلم های قابل سفارش در فروشگاه را به سطح جدیدی ارتقا داد. ارزش واقعی استفاده از ویدئوهای قابل خرید این است که می توانید اهمیت برند ، محصولات و پیشنهادات خود را برای مخاطبان هدف خود توضیح دهید.

https://hillbilly.ir/14-سیستم-عامل-ویدیویی-قابل-خرید-برای-افز/feed/ 0


[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 2 فروردين 1400 ] [ 20:02 ] [ Silvermoon ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]